Underbart när solen skiner! Jag känner glä...

img_1040 (MMS)

Underbart när solen skiner! Jag känner glädje så fort solstrålarna når mitt ansikte. Det är fan sjukt hur jag kan påverkas av lite solljus. Jag vaknade imorse å ville typ slå nån men så fort jag ställde mig upp och jag möttes av allt solljus ville jag plötsligt krama någon istället. ..men det va inte det jag ville säga. Nej utan jag ville berätta för er alla att det är dags för mig att klippa mig. Sitter på tåget å ser mina hårtoppar äckligare än någonsin. Fyfan ni vet när man märker sånt är när solen skiner på håret och man upptäcker alla äckliga toppar som gömt sig under vintern. Blä!! Så nu måste jag kapa av skiten... To be continued


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0