The Sporanos..

Jag har blivit helt besatt av the sopranos. Har sett nått avsnitt då å då när det gick på tv men jag missade alltid början så hängde aldrig riktigt med i serien. Har alltid tänkt på att se hela serien från början nån dag å den dagen va igår. Jag vet det va nyår å hela den skiten men jag mådde inte så jävla bra å va inte på nått party humör trots att jag hörde familjen/släkten på bra humör i vardagsrummet. Jag nöjde mig med att ligga i sängen och kolla på The Sopranos. JAg såg klart hela första säsongen idag (varje avsnitt är nästan 1 timme långa) och ska nu börja på andra säsongen. nerladdningen är klar å nu lägger jag mig i sängen igen!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Shadan

Den serien har jag oxå alltid tänkt att jag ska ladda ner och se hela i typ ett par dygn. Den verkar vara värd det!

2011-01-02 @ 20:37:46
URL: http://lypophrenia.blogg.se/
Postat av: alex

kolla på den shadan! jag är helt fast är inne på 3e säsongen nu

2011-01-03 @ 21:43:26
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0