The Sopranos..

Okej som ni vet är jag ju helt hooked på sopranos, jag har kört Sopranos marathon flera dagar nu och jag tröttnar verkligen inte..Vet inte riktigt vad det är men hela Italienare/Italien grejen känns verkligen aktuell, så rätt i tiden för mig (berättar mer nån annan dag).

Såg precis klart roligaste avsnittet hittils! S03E11..ingen vanlig komisk ha ha- roligt men en viss situation utvecklades roligt..( vill inte avslöja för mycket).. säger bara så här: Chris å Paulie i skogen hahaha..

..BTW Sorry till er som jag lyckats dragit ner i skiten :P

Kommentarer
Postat av: Fabio

You've ruinded my life! All tid går åt att kolla på Sopranos, gaaah!



3x10 nu, blir lagom med 3x11 innan sängen =P

2011-01-10 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0