Så många val så lite tid?

Min hjärna går i 110 just nu!

Idag va jag nånstan på en grej som fick mig att tänka väldigt mycket. Inget allvarligt eller farligt eller liknande så va inte oroliga, men bara nått som fick mig att fundera på vad jag ska göra med vissa saker..

VAD SKA JAG GÖRA!?!? jag är helt jävla lost..ska jag göra det å riskera vissa saker eller låta bli å kanske undra när jag blir 40 om jag borde ha gjort det. Ska jag vänta lite eller är det rätt tid nu, ska jag välja en annan väg eller bara skita i hela grejen...ooh this is killing me!

Jag tror dock jag mest är rädd för att göra fel val och förlora massa grejer pga av mitt val. Men jag glömmer lätt bort att jag även kan vinna. Men det är ju inte lika skrämmande som att förlora å hamna på 0 liksom.  Aja vilket som så kommer ni som följer min blogg (eller finns i mit liv) märka av mitt val hahaha..så dont panic because Im not saying anything yet!

Inte för att det har något met det att göra men jag upptäckte igår att jag verkligen gillar Rihanna å Drakes låt ni vet oh na na whats my name.. jag vet jag vet gammal låt alla har hört den och det har jag med, men igår lyssnade jag liksom på texten och aa fan jag gillar låten som fan!





Kommentarer
Postat av: Zinat

ahaha ja vet de va ages ago! Tänk att det gått ca 15 år, fan vad länge man känt varann liksom!



Bästa. bästa att du börjat blogga! Looove it!

2011-01-03 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0