Ale ale alejandro..

Alejandro Fuentes Bergström aka den chilenska apan...

den här apan är så jävla ful men den har en brytning som dödar! den chilenska brytningen som fan hela min släkt har.. det är verkligen inget dåligt för jag älskar den..jag (och mina kusiner) kan sitta å dö av garv åt våra släktingar när de snackar svenska, vissa är värre än andra :P iaf den här apan har flera tråkiga videos men som sagt brytningen is to die for, right on spot..

...för nån dag sen hittade jag den här videon och apan säger inget men jag höll på ramla av stolen för jag garva så mycket.. jag va så trött så at allt blev extra roligt, plus plus med mera osv ni vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0