22:00

Madrid derby!!!

Idag kl 22:00 ska vi sätta "lillebror" på plats..ge honom ett slag i ansiktet så att det svider i flera veckor framöver. Ge honom ett slag i magen som tvingar honom att falla ihop och lägga sig i fosterställning, förudmjuka sönder honom..

okej okej ska sluta va så jävla kaxig, det brukar ju ofta sluta illa för min del :(

Trots att det är derby ikväll måste jag erkänna att jag inte känner hat, jag ogillar inte atletico madrid. Jag erkänner här och nu för er att jag alltid beundrat laget. Följde Atletico rätt så mycket förut när torres (el niño) spelade på topp. Sen när han försvann så trodde jag att läget skulle försämras men där fanns ju Forlan och Aguero.. Innan Real började köpa alla de här stora spelarna hade jag en önskan om att vi skulle köpa Aguero men vi nöjde oss med Ronaldo..Jag klagar inte men skulle vart intressant att se hur Aguero hade utvecklats i mitt lag..



Han har barn med Maradonnas dotter! onödig info kanske men get that! tänk att ha en son som heter Agüero Maradona i efternamn, känn ingen press liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0