skäms på dig alexandra!

jag vet jag vet jag lovar att jag vet!

men ibland har jag bara inte lust/tid

och nu måste jag fakt säga att jag itne haft tid..

uppdate!

  • Träffade the US navy killar i helgen och hade super duper trevligt (ingen traditionell valborg, men jag är nöjd).
  • Planerna för nästa resa är i full gång!
  • Funderar på en ny detox vecka, har blivti för många godsaker :(
  • Making some money (därav inga blogginlägg) (skäms)
  • Skolan har tagit första platsen i min livsprioritering. (jobbigt men nödvändigt).
  • Håller kontakter vid liv, får tolkas som ni vill :)
  • Blivit beroende av redbull igen (lovar blir inte fler än 2 om dan iaf).
  • Väntar fortfarande på att någon ska säga de magiska orden.
  • Har invigit powerwalk rundan genom söder.


Kommentarer
Postat av: Big J

Oh yeah we did träffa the american boys ;) We love yall american boys :) Especielly the air force moahahah

2010-05-17 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0