Sick Sicker Sickest

ojoj då va det dax igen..jag som aldrig blir sjuk!

jo då, plötsligt händer det (även mig)... mina vita blodkroppar har minskat, skratta inte det är sant..hade nämligen ett telefon möte med min läkare idag och hon hörde på en gång att jag va sjuk. Hon sa att det kunde bero på att mina vita blodkroppar-nivån var lägre än normalt vilket betyder att mitt imunförsvar är försämrat och att min kropp är mer mottaglig mot infektionssjukdommar (jag googlade det). Jag skiter egentligen i orsaken till varför jag är sjuk, men det va så skönt att kunna rub it in min mamma och pappas face! jepp mamma och pappa min förkylning beror inte på att jag är ute sent, ute för mycket, eller inte har tillräckligt med kläder på mig, eller att jag går utan jacka (vilket jag inte gör), eller att jag inte äter tillräckligt (varför liksom?, alla vet att jag är ett djur när det gäller mat) inte tar hand om mig själv, eller för att jag har för mycket going on (vad vet dom :P ).

Så efter att ha varit sjuk i drygt en vecka börjar jag bli bättre. Jag har nämligen tagit till alla möjliga återgärder. Allt utom att ligga hemma i sängen (sånt har inte jag tid med). Jag håller mig till min egen häxblandning. En mix av painkillers och en massa förkylnings mediciner både i tablett form och flytande. dessutom en massa "naturella" hokuspokus som mamma tipsat om. Iaf tror det som hjälpt mest är tabletterna jag köpte i chile, stron shit, receptfritt you know ;).. shit jag låter som värsta pundaren. Blev dock en hel del sömn igår + flera filmer, okej då låg halvt livlös i sängen och ville bara att någon skulle hjälpa mig. Räckte dock med en dag hemma, nu är jag back in town! 

Låg och lyssna på den här låten hela kvällen igår :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

alex, du måååste lyssna på Etta James...påminner om hennne, denna youtube greje du lagt upp! :)



Det är hon som sjunger den berömda At last som går på en känd reklam



jalla spotify asap

2010-05-28 @ 15:00:20
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0