jobbig dag!

Idag har det vart en jävligt jobbig dag!

Vaknade å kännde bara att nej jag går inte upp! det gick liksom inte..stängde av alla tre larm och fortsatte sova en timme till...vaknade så småningom men hade verkligen ingen lust att gå upp..oh well gick upp en halvtimme senare och drog iväg till skolan..ont i huvudet å kroppen å trött som in i helvete satt jag där i biblioteket med min dator... fick lite gjort men kännde snabbt att jag va tvungen att åka hem..stod ut till typ halv 5 sen va det dax att dra sig hemmåt..längtade efter att ligga i sängen och kolla på film.. så det gjorde jag :D
blev valentines day medans jag fixade mat sen till en av mina favoriter Crazy/beautiful you know med snyggingen Jay Hernandez..uuuft my love..va ju bara tvungen att ladda ner en senare film han vart med i och ojojoj man blir inte hetare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0