Fan fan fan! Sitter och väntar på tåget ti...

dsc01513 (MMS)

Fan fan fan! Sitter och väntar på tåget till skolan och får helt plötsligt den där jävlä känslan.. Låste jag dörren eller inte? Oh typiskt! Försöker gå igenom de där sekunderna när jag med väskan i ena handen, mobilen och ipoden och nycklarna i andra handen rusar ut genom hallen. Stänger dörren men låser jag den? Ooh kommer inte ihåg.. Typiskt idag oxå när jag ska åka till märsta efter skolan och inte kommer hem tills imorgon :( får lita på min halva magkänsla.. För jo nått säger mig att jag låste men varför känner jag mig så osäker? Blä!


Kommentarer
Postat av: Shadan

Du haaar låst! För varför skulle du inte låsa? Det är som en reflex!

2010-05-13 @ 18:30:46
URL: http://shadan.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0