En lång men skön promenad hem...

så där nu var helgen slut..

jävligt intressan helg måste jag säga att det vart..full med kärlek, hat, översakningar, mat, vänskap, familj, sol och regn. Denna helg var fylld med allt möjligt och lite till, tro mig ni vill inte höra alla detaljer (vissa har redan fått höra dom trots allt) men vad är vänner till för om inte ett stöd när man mest behöver det :P

Blev en skön promenad hem mitt i natten i fredags iaf.. tack till min vän som tvingades lyssna på mitt klagande över saker hela vägen hem :)

Aja så efter helgen och vissa speciella händelser väntar en "spännande" vecka.. vet inte om jag vågar avslöja allt för mycket här men ska försöka berätta så mycket som möjligt ;) för jag lovar att det är rätt sännande hahah...

Kommentarer
Postat av: Dlovan

men jalla berätta bara här!! :) annars, du har mitt nummer...hehe.

2010-05-24 @ 13:30:51
URL: http://takingoveryourmind.blogspot.com
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

fan alex, nu måste du säga något! :(



haha tack, jo de va skönt med vädret, därav bra bilder hihi

2010-05-25 @ 08:59:37
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0