Dagen efter..

Mycket trevlig kväll blev det igår!

Drog snabbt från jobbet och hem för ett snabbt klädbyte, träffade shadan vid t banan och fortsatte hem till Joyce.
Där väntade kära vänner och förberedelserna inför själva surpisen! kommer fan inte ihåg om vi skrek SURPRISE! när hon kom in genom dörren men hon fick en fin överaskning. Härligt att träffa sina nära vänner igen då vi alla är så pass gamla så att vi har ett liv och inte kan ses varje dag.

Festen fortsatte på berns och det blev riktigt lyckat! :)

beskriver kvällen genom punkter, känner mig så jävla trött nu, följderna från igår börjar visa sig :(

  • Surprise!
  • Bästa vänner! :)
  • Dans, dans, dans
  • Blame it on the Aaaaalcohol..
  • Hoppa aldrig in i en bil bara så där när du inte känner personerna i bilen!
  • Fick en gratis kex choklad av en snäll kille på 7- eleven, tack! :)
  • Jag kanske är full men jag är inte dum!
  • Jag tar med mig kamera men jag tar inga kort, (blame it oon the aaaalcohol)
  • Ljust och solen i ögonen när jag va på väg hem..
  • Sov 4 timmar sen upp å jobba..
  • Lite bakis men ingen spya eller minnesluckor (tumme upp för mig)
  • Mådde piss första timmarna på jobbet men det gick över rätt snabbt, såg fräsch ut oxå! (tumme upp för moi) (kan inte säga samma sak om mina medbrottslingar)
  • Drog till en kompis efter jobbet och möttes av en sovandes och halvdöd Joyce.
  • A night to remember! :D

Kommentarer
Postat av: joyce

AHAHAHAHAHHA TACK FÖR ALLT!!!

roligaste 25 årsdagen EVER!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0