Nej det är inte sant :)

Idag är det 5 dagar kvar till VM!!!! VM VM VM!! allt jag tänker på just nu, för ni vet ju att jag är en jävla fotbolls fanatiker. Eller som mina släktingar säger en fotbolls groupie, whatever kalla det vad ni vill men känslan jag får i magen när jag tänker på en speciell match/tunering/spelare går inte att beskriva...

Vaknade dock idag med skräcken i halsen, jag visste inte om jag hade drömt eller om det verkligen hade hänt..jag hade inte ens hunnit öppna ögonen innan jag  kännde paniken genom kroppen. Jag hade nämligen fått ett sms under morgonen av en kär vän som skrev att en väldigt viktig chilensk spelare hade dött i en bil olycka, jag dooooooog!
Den här spelaren är nämligen min nya kärlek, vi har ett band till varandra hahah..
Så fort ag hade öppnat ögonen kollade jag min mobil och nej då hade inte fått nått sms, satte på datorn för att försäkra mig om att inget hade hänt mitt lag :)




Kolla in killen längst fram med afron hahah.. får mig att vilja stå brevid å dansa med honom :)

Kommentarer
Postat av: joyce

uuuuft tur att det var en dröm!! jag ser ju framemot ert bröllop

Postat av: alex

det gör jag med :) drömmer om det varje kväll hahaha

2010-06-06 @ 19:33:17
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0