livet stora frågor..

Hade planerat att skriva ett väldigt känslomässigt inlägg, en text om livets frågor och de saker som betyder nått för mig..saker jag strävar efter för ett lyckligt liv..flera saker har de senaste dagarna plågat mig och jag har vart som en jävla berg o dalbana! ena sekunder är livet helt underbart och jag mår skit bra för att nästa sekund ha gråten i halsen när jag sitter på bussen och tänker på saker.. Jag fyller 25 om nån vecka och jag hade tidigare sett fram emot skiten, umgås med vänner kanske ut å käka eller nått. Men just nu har jag hamnat i nån slags kris! WTF jo så är det. men tänker inte sitta och fördjupa mig i mina känslor som skiftar mer än svenskt väder för då kommer jag antagligen sitta här å gråta för mig själv..

sååååå till  något mycket roligare!

Chile matcherna har jag sett i hornstull med familj/vänner..helt sjukt roligt måste jag erkänna.. ni som känner mig vet att jag älskar fotboll och allt som har med fotboll att göra..jag tar varje tillfälle jag får att hoppa med klacken och skrika ramsor tills jag blir hes..så va fallet även i måndags..



Packat med folk i baren..



Plattan efter matchen :)


spelade in när vi stod å hoppa hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0