Länge sen

Länge sen jag uppdatera mitt liv! Party people jag har inte glömt er, bara vart lite upptagen med att sitta framför tv:n, VM you know, the best thing ever!!

Har haft mina funderingar senaste dagarna fotboll och rocky hela helgen, jag har nog aldrig kännt mig så tjejig borde nog ta en extra titt mellan benen för att vara säker att inget hänger där. Jag måste fan sluta vara så "killig" det är inte bra för mitt eget bästa. Jag börjar tro att det är det som satt stopp för saker och ting. Jag har bästämt mig dock, ska testa en ny taktik ute på fältet. Jag ska testa med att vara mindre killig så att säga, vet inte riktigt hur det ska gå till men jag trestar mig fram..tips välkommnas varmt..

..Fortsättning Följer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0