Jag är tjej trots allt ;)

Eftersom att många tvekat på om jag verkigen är en tjej så har jag nu ännu ett bevis på att jag gillar killar hahaha

äh okej slutskämtat! här kommer iaf VM:s snyggaste killar..klaga inte över att ronaldo inte är med för ja han är väl het men nej han känns så last year, sliskig å horig :P

Så här kommer ett litet urval av snyggingar man sett under VM!


(OBS: bokstavsordning på listan, ingen snygg-ordning)



Daniel Agger
: Danmark



Dennis Aogo: Tyskland.


Sergio Aguero: Argentina




Gael CLICHY, Frankrike



DANIEL FERNANDES, Portugal



Cesc FABREGAS, Spanien

Mark GONZALEZ, Chile



Gokhan INLER, Schweiz


Bojan JOKIC, Slovenien



Jesus NAVAS, Spanien

Ivan OBRADOVIC, Serbien



Winston REID, Nya Zeeland



Alexis SANCHEZ, Chile



Victor VALDES, Spanien



Nemanja VIDIC, Serbien


Kommentarer
Postat av: Shadan

Hoooorig???? HUR VÅGAR DUUU!?!?!?!

HAN ÄR VMS KATT!



Iaf, i övrigt har du missat massa mexicanska spelare. Jag dog lite varje minut när dom sprang förbi!



2010-06-25 @ 18:06:54
URL: http://shadan.blogg.se/
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

åhh vad bra att du tycker ronaldo är horig o sliskig..usch, bra!!!

2010-06-25 @ 22:05:35
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

AGGER? SERIÖST?! Du får inte gilla danskar. Om Megan Fox hade varit dansk så hade jag inte tyckt hon var snygg =P

2010-06-26 @ 02:17:16
Postat av: alex

hahaha...jag hade flera mexikanare på listan men när jag skulle spara en bild upptäckte jag att nä inte lika heta på bild som på planen...som den där hector moreno..sen fann jag några amerikanare oxå men ka ju inte ha amerikanare på min lista det går bara inte..



som sagt ett litet urval hahah..

2010-06-26 @ 10:02:01
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0