IPHONE 4G

Så där ja! nu är det äntligen dax för nya iphone, som jag har väntat (not)..okej då jo jag har vänta för brorsan min som är väldigt tekniskt kunnig sa att jag skulle vänta med att köpa mig min iphone. Han menade att när de nya iphone släpps så kommer efterfrågan på dom vara väldigt hög och då kommer antagligen priset på de gamla sjunka.. så nu återstår bara att se om brorsan hade rätt :P han har hållit mig updaterad den senaste tiden och fråga mig fan vad som helst om mobiler I know it!! men nu blev jag ju jävligt sugen på den nya super iphone 4g woohoo..undrar om man kan låsa upp skiten eller om man tvingas till nått jävla abonemang med den oxå..är det verkligen ingeen??? som kan låsa upp en iphone till tele2 comviq..jag ar en jävligt bra deal ni får 500 spänn per telefon om ni lyckas (från en affär på söder).

Väntar nog nån vecka till sen slåt jag till på en htc desire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0