Haha skratta eller gråta? Slog upp sidan m...

dsc01564 (MMS)

Haha skratta eller gråta? Slog upp sidan med chile info och får en chock! Jepp det får jag! Alla anfallare utom el chupete har fått 2plus skojar dom med mig eller? 2 plus aa vänta och se säger jag bara! Vi har unga, fräscha, talangfulla spelare. Släng dig i väggen cristiano ronaldo.. Är det jag som har för höga tankar om mitt lag eller har världen ännu inte sett vilka stjärnor vi har. Återstår att se.. Jag blir dock aldrig besviken jag vet hur hårt dom har kämpat :)


Kommentarer
Postat av: Shadan

ääääh, vad vet sverige, dom är inte ens med i vm, haha!

2010-06-08 @ 11:52:02
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0