uppdatering!

ja ja jag vet jag vet! dålig uppdatering men vad ska man säga händer inte så mycket i mitt liv eller så kanske det gör precis det! inte tid att uppdatera you know ;)

nä då har väl jobbat en hel del å så va det ju de sista matcherna i VM som inte absolut, INTE fick missas!

okej så vad har då hänt sen sist? jo jag är kär! hörde ni det gott folk jag Alexandra har hittat en ny kärlek hahah, vet att ni kommer bli besvikna nu men jag är kär i Casillas :P  ni måste ha sett videon där han kysser sin tjej i direktsändning efter de vunnit VM OMG säger jag bara vilken man!



Drar till M-town imorogn, så kankse blir mer uppdatering därifrån! njut av livet party people!

Kommentarer
Postat av: joyce

Vad heter han jag är kär i? ska googla han!

2010-07-16 @ 11:12:38
Postat av: alex

han heter Xabi Alonso

2010-07-16 @ 20:09:39
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0