Put some panites on!

Här om dagen när jag var på väg till stadsbiblan hände något väldigt pinsamt jag måste berätta om..

jag gick där på gatan och kände mig väldigt fin, ni vet när man har en sån dag då man bara känner sig lite extra fin. Okej det va en sån dag och jag studsade fram på gatan, gick förbi donken och falaffel stället när jag plötsligt känner hur vinden når min rumpa. jag tittar snabbt ner och ser mina trosor, jag får panik! jag har precis pulled a Marylin manroe! min kjol flög upp mitt framför donken å alla som satt utanför falaffel. jag skämdes som fan, det pinsammaste var att jag bara skulle lämna en bok jävel på biblioteket och jag va tvungen att gå förbi allt folk som precis sett min rumpa å mina trosor..


Kommentarer
Postat av: dlovan

hahahaha you go girl!! show some booty ;) önskar jag hade sett det =)

2010-07-19 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0