Förberedelserna är igång!


Så där ja! nu har man börjat förbreda sig fysiskt inför resan :P  har dock fortfarande inga känslor av att det snart är dax..mina resekamrater verkar mycket mer taggade än jag, WFT!! de planerar photoshoots, outfits, mat, shopping osv medans jag sitter här och har ingen jävla aning om nått, vet inte vad jag ska ha med mig, vilken väska jagnska ha shit jag vet inte ens när vi åker hahaha..

..Men iaf igår satte jag igång med vissa förberedelser! färga håret gör jag idag måste se flashig ut, Blondiner har roligare? whatever.. beroende på resultatet lägger jag upp en före och efter bild...

now its time to go to work, got to make some money bitch!


Kommentarer
Postat av: joyce

men joyce har roligast!!!!

2010-07-28 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0