TÄVLING!!!

vad ska du göra ikväll?? juste gott nytt år!

blä skit i det du! idag handlar det bara  om vem som har roligast, det är en tävlig varför skulle annars alla bry sig så mycket om vad jag ska göra idag?

Sitter här tänker tillbaks på förra året vad jag gjorde idag..mm jag njöt jag låg på stranden, på kvällen/natten åt vi stor middag med släkten, efter 12 slaget drog jag å min kusin ner till stan för att fira det nya året med resten av stadens befolkning som aldrig tröttnade riktig karneval känsla KAOS! vid 6 tiden möttes vi upp med gänget igen för att dra iväg å käka..åkte hem vid halv 8 på morgonen, satte mig i en "taxi" (vilket jag halvt kommer ihåg) satt där å försökte nyktratill. Men allt va så jävla roligt, satt å garva å allt för jag kunde inte se rakt. Kommer hem fortfarande full å upptäckte att jag hade blivit utlåst. Knackade försiktigt på dörren sen fönstret, sen bakdörren i förhoppning om att min morsa skulle vakna. Dörren öppnas å där står min morfar (fucking shit tänker jag) försöker undvika ögonkontakt eller säga för mycket till min morfar går jag raka vägen till mitt rum å lägger mig å asgarvar mig till sömns.. vaknar dagen efter å går ner till stranden woohoo thats life!



(bilden tagen exakt 1 år sen)






Anyway så Happy New Year everyone!

Kommentarer
Postat av: Shadan

Håller med! Vem bryr sig om nyårsafton? Vem orkar klä upp sig när man fryser halvt till döds? Vem orkar vara vaken hahaha. Anyways. Nästa år vill jag ligga på en strand och titta på fyrverkerier, det är det enda jag vill. Fyrverkerier är det ENDA som är bra med nyår haha.

2011-01-01 @ 13:10:28
URL: http://lypophrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0