Dagens njutning ;)

okej så här ligger det till, idag var det min första lediga dag på veckor (förutom julen å så). Gjorde massa ärenden å skit men sen direkt hem för att lägga mig i sängen å chilla, det va chillnation på topp..

när jag inte låg i sängen å åt mig fet å kollade på filmer satt jag vid datorn. Va inne på fejjan (facebook) å kollade på en video som min "kompis" (15 år) hade lagt upp.. Videon är på unga chilenska tånoringar som dansar nasty. Man vet ju hur vi tjejer dansar till dancehall å reggeaton, föreställ er nu killar som gör samma moves! Men jag tror det som störde mig mest va att de va så unga..shit kännde mig som en jävla peddo av att titta på alla små killar hahhaa...
NEJ vänta det värsta av allt måste nog ha vart frisyrerna killarna hade..ska berätta en sak om måååånga chilenska killar i chile, de har en typ av hockeyfrilla, så jävla nasty!

Här är en annan video jag hitta:

kolla in vid 00:20 värsta freaky! å sen dog jag på 00:30 DOG AV GARV!!!



Kommentarer
Postat av: Zinat

Alex ditt lilla peddo!!! haha



Asså han ser ut som the situation TYP, från jersey shore, vet inte varför jag kan hans smeknamn när jag inte sett ett enda avsnitt av programmet...

hursomhaver. Asså...snubben ..såg du hans skärp!?? hahaha, vilken robott!

2010-12-30 @ 00:09:13
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0