väder..

Trist att vakna och kika ut å se att det är äckelväder, grått å mulet å lite så där irriterande fuktigt. fuktigheten oroar mig för jepp jag är en sån som drabbas av frizzigt hår i fuktigt väder. Mamma brukar skratta å säga att jag har monica-hår, ni vet som hon i vänner (när dom åker till nått exotiskt land å hon får världens frizz). Yes hitta en bild så ni får se hur jag ser ut på riktigt :P



Det är sånna här dagar man uppskattar dom riktigt fina dagarna, som igår...
Vaknade av att solen sken in i rummet, okej vaknade av lamet men anyway solen sken in genom fönstret och jag vakna med ett leende. Det blev en lugn morgon med lite städning, tv osv..satte på mig solglasögonen å började min powerwalk till hornstull. Skulle ta en promenad med min kära barndomsvän och hennes söta dotter på söder så vi möttes upp vid hornstull..
Tog en runda å sedan tog vi en kaffe på ett mysigt café :) Helt underbar med solen i ögonen en fin vårdag!


Här är jag å Elysia: 


Kommentarer
Postat av: Shadan

hahaha, alex, överdriv! du har inte frizzy hår, jag däremot, god have mercy on me!

2010-04-10 @ 13:26:54
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0