Im back

okej okej..tänkte att det va dax att ta tag i bloggandet igen..

erkänner att jag tröttnade, kännde liksom inte för att dela med mig av mitt intressanta och händelsefulla liv pga av alla elaka/avundsjuka blicka som tycks följa mig vart jag än går...

bitterheten tog över där ett tag men Im back bitches!


okej så vad har hänt sen sist??

jo va på en helt underbar semester i chile..gjorde massor, såg massor, träffade massor av människor, sola & bada osv... (hänvisar till facebook för bilder)...

kom hem efter en helvetes flygresa den 5 feb, fick en chock när jag såg helvetes vädret, min kropp fick en chock. Det kan fan inte vara bra för kroppen att gå från 25+ till 10- från en dag till en annan.. dagarna gick och depressionen nådde sin topp. Försökte fixa allt som inte fungerade som det skulle (funkar bättre nu)..anpassade mig till vardagen..satte igång med allt igen...och nu är jag back on track!

så där har ni en väldigt breef uppdate om hur läget vart de senaste 2 månaderna...

en bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0