hissen

Jag har suttit och letat på nätet efter vad drömmen jag hade i natt betyder..

Det jag kommer ihåg som mest var att jag skulle ta hissen upp eller ner men fastnade i en liten hiss med två personer till. Hemskt för jag skrek åt personerna att jag ville ut! att jag led av klaustrofobi..

anyways hittade inte mycket om just hissar:

Hiss:

Humörskiftningar eller uppmärksamhetsförändringar som när vi byter från fysiska upplevelser och övergår till tänkande; höjning eller sänkning av status eller karriär; våra känslomässiga toppar och bottenlägen - går hissen genom taket kan det uttrycka en manisk tendens, att gå under jorden - att möta inflytanden från det omedvetna; känna sig "upplyft" eller "nere".


say what? ger mig ingen förklaring direkt...humörskiftningar! right on spot hahaha...hm status det lät intressant :P jag fastnade ju dock i hissen, den åkte inte upp eller ner..oooh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0