Trött och nytt rekord..

kom hem för nån timme sen och är super trött! jag hann inte ens ta av mig skorna förens tröttheten slog till på riktigt och jag bara ville lägga mig i min stora sköna säng. Inte blev jag gladare av att jag missat typ halva efterlyst..tur att det är repris imorgon...glader blev jag dock när jag såg att jag slagit nytt rekord i läsare..ojoj så det är ändå några som läser om mitt "liv"..haha trodde det bara va j,j,s och nån mer..men vilka är alla andra? spännande wiii!! hälsar er alla välkomna iaf..

Nä nu ska jag kolla the hills och låta mitt hår torka lite, eller ska jag lägga mig med blött hår? fan kudden blir ju alltid så blöt och kall då.. ooh dilemma...

Peace..


Kommentarer
Postat av: zinat

mee!!!

världens bästa blogg!!

2009-10-01 @ 09:03:42
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: alex

hahah tackar tackar följer din me! :)

2009-10-01 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0