Svensk Hip Hop

Svensk hip hop är just nu bättre än den vart på länge...jag blir ständigt överraskad och imponerad av alla ghetto solidiers..Har lyssnar väldigt mycket på flera artisters mixtapes och grabbarna har talang.. Jag kan stolt säga att jag upptäckte flera av dom innan "hypen" slog till och följt utvecklingen och kan nu konstatera att så här bra har dom aldrig vart..So kepp going strong boys and girls! 

Bästa låtarna just nu enligt mig:

 



 

 

Fick värsta garvanfallet idag när jag va på väg till skolan. Hade en svensk hip hop låt på högsta volym i min Ipod när jag plötsligt ser en av sångarna gå förbi, han skulle bara veta vad jag lyssnar på :P (det roliagste är att det inte är första gången det händer).

 

 


Kommentarer
Postat av: Fabio

Jag avskyr egentligen Ken men Nu Måste Vi Dra är jävligt skön måste jag erkänna.



Sånt som händer, får väl leva med det =P

2009-09-30 @ 07:37:02
Postat av: alex

haha ja precis man får väl leva med det, inget att göra åt..

2009-09-30 @ 09:43:41
Postat av: Shadan

haha, vare ison eller fille?

2009-09-30 @ 12:58:07
URL: http://shadan.blogg.se/
Postat av: alex

I´ll never tell :P ingen av dom typ haha

2009-09-30 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0