spara spara spara...

God morgon på er party people!

Idag är det en såndär dag ni vet, "pyssla" hemma dvs; städa lite, äta god frukost, tvätta, planera mina

ekonomiska utgifter haha...trots att jag inte är världens sparare eller ett mattesnille så är jag förvnandsvärt duktig
på att hålla koll på min ekonomi..student, javisst men inga nudlar här inte..nej nej jag lagar middag varje

kväll..okej gjorde! (blev för ensam att sitta å äta själv vid matbordet)...


what ever iaf tänkte komma till att jag igår kväll bokade biljett till Chile..så yes party people jag drar i vinter!!! 

 WOOHOO underbart sol å värme, ingen semester i sommras, men nu får jag iaf lite sol hääääääähääääää....

måste till tvättstugan..


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0