Skäms på dig alex!

Jag satte väckarklockan (mobilen) kl. 8.30, tänkte gå ut å gå min vanliga powerwalks runda runt erikdalsbadet och vidare till tanto och fram till hornstull.. men nää det gick inte att gå upp så tidigt..somna om och hade en hemsk mardröm om en katastrof på tunnelbanan i slussen...drömmen fortsatte i en mardröm på en båt..båda handlade om att jag satt fast och inte kunde komma ut och det brann överallt...ska kolla upp vad det betyder..

Iaf jag skäms för att jag gick upp vid 12...fy fan skäms skäms skäms!

Ska gå å träna snart och jag ska inte ta med mitt busskort!!! så jag måste gå hela vägen dit och tillbaks mohahah...


Kommentarer
Postat av: Z to the T

Vaah! din jävel om du går till hornstull kan ja komma dit med barnvagnen, jag bor ett stenkast från horsntull ja brukar ta mina promenader dit ibland!! vi måste ju ses då!!



när kan du?! :D annars kan vi bara ta en latis kaffe på espresso house



kram!

2009-09-20 @ 22:02:39
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: joyce

men du alex. det där med båten kunde ju bero på att vi var på kryssning !!!! AAAAH du tänkte på oss va thihihih

2009-09-21 @ 12:01:20
Postat av: alex

vaa är det sant? men dåså Z to the T vi får ta en kaffe nån dag då..jag kan närsom helst.. :) bara att säga till när du kan!



Kram

2009-09-21 @ 13:21:23
Postat av: alex

haha jag vet jag kan tyda mina drömma själv behöver ingen bok! precis jag drömde om en båt för at tni åkte ju, och tunnelbanan för att jag åkte igår..liksom lättare än så blir det inte..

2009-09-21 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0