M.J

Har ju glömt att berätta hur det gick igår..det gick skit bra jag hade skit kul, fattar inte att jag inte fortsatte dansa när jag va liten. Jag hade lätt vart värsta proffset idag ju :(

Vi fick lära oss Bounce hyllnings dans till Michel Jacksons, fan jag kan ju dansen nu lets rewind and do the dance again people so I can be in it!!!





Jag ska tvinga mina barn att dansa! jag ångrar som fan att jag inte fortsatte dansa när ajg va liten..ok på 90-talet va "barn" dansen inom hip hop inte så utvecklad och speciellt inte i märsta haha..så tack mamma som stod ut med mina diva fasoner och som offrade tid för att ta pendeln efter jobbet så att jag skulle kunna gå på min kära dans som jag till sist hatade. Jag ville ju vara hemma och kolla på barnprogram och leka med mina kompisar!



...Men jag va duktig!! bäst i klassen :P  bilden är från år 91/92 weey back haha



Iaf mina barn ska dansa!!!! skiiiit gulligt ju!

Precis som Chris Browns lillebrorsor, bästa dansarna..




Kommentarer
Postat av: joyce

var du diva när du var liten?

2009-09-23 @ 15:02:07
Postat av: alex

jag trodde jag va en diva haha

2009-09-23 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0