Märsta -helg..

Vart i Märsta typ hela helgen..nice mammas mat är så saknad! Jag förstår inte att jag alltid äter som ett djur när jag åker hem till mamma, typ som om jag inte har ätit nått på flera veckor. Jag blir bemött som om jag har vart ute i öknen i veckor utan mat, Är du hungrig? är inte en fråga man får höra..nej nej man får tallrik efter tallrik när man väl satt sig ner vid bordet, och nej tack jag vill inte ha går itne att säga.. och inte blir det bättre när släkten träffas, nej nej ännu mera mat och chilenska godsaker.. jag lovar jag skulle inte behöva äta nått på hela veckan, men varför plåga sig så nej nej jag får njuta av mammas mat i ytterligare några dagar, jag tar med mig matlådor hem!!

Jag och några "små" (stora nu) kusiner...




Kommentarer
Postat av: joyce

åååå vad söta ni är!!

2009-09-27 @ 18:32:39
Postat av: J

VA GOTT :)

2009-09-27 @ 21:02:36
Postat av: Shadan

Muuuums!

2009-09-28 @ 15:05:28
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0