evighetsfrågan..

Jag är inte en big känslo-snackare (beror iofs vem jag pratar med) (vilket killar inte heller är eller??) och undviker gärna en fråga som alltid tycks komma upp vem jag än pratar med: så alex hur går det med killarna då? .. jag är dock van och visar mig gärna oberörd av vissa kommentarer och beteende jag får av vissa prsoner när jag berättar hur situationen i mitt privatliv ser ut för tillfället..

Jag har vart singel i många år, och ja tror mig jag har fått höra alla möjliga jävla kommentarer till det, men jag är van och ler falskt och säger nått "fint" i stil med: jag har väl inte träffat den rätta... (bullshit) (eller iofs kanske sant?!) men den kommentaren brukar iaf räcka för att få tyst på personen haha..

Funderar på ett nytt svar att ge folk som undrar, tänkte sjunga och dansa till låten:



Så I dear you to ask the question!


Kommentarer
Postat av: Z

Hur går det med männen alex? Killar e för unga för oss, så vi får väl börja med männen istället, iof är det samma fråga, men ja ville bara reta upp dig

2009-09-22 @ 11:41:45
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: alex

hahaha tryck på play! :P



hallå vad händer med vår kaffe/ promenad träff?? vill så gärna träffa din dotter..

2009-09-22 @ 13:19:34
Postat av: joyce

aahahah klockren låt. jag kan vara din backsinger. eller vad det heter. ja du vet dom där därbak som säher ooo, aaa :)

2009-09-22 @ 18:02:51
Postat av: Z

Kan du torsdag dåå? ja messar dig imon!



Kräm

2009-09-22 @ 21:15:58
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0