EXCITED 100%

Jag fick ett samtal för en stund sen, ett samtal som kan förändra mitt liv, en början på min karriär!!!

Jag är så jävla nervös, ska på intervju kl 4 och vet inte vad jag ska ha på mig, jo det är viktigt det här! shit jag kan knappt fatta att dom ringde mig..herregud jag va helt skakis...

Jag vill inte säga för mycket och ge mig själv bad luck...för jag ska ju "bara"på intervju inget är säkert än, men det skiter jag faktiskt i, jag är så jävla glad att jag ändå har fått chansen..en intrevju det är fan stort..skulle jag få det här jobbet skulle det ge mig fett med möjligheter, shit jag vågar knappt tänka på det... :D

Kan säga så här.. det handlar om nått jag är väldigt intresserad av och på ett företag som är ett av sveriges största! kommer få kollegor som är kända inom det yrket :) för bra för att vara sant asså..visst kommer inte börja på topp, men jag arbetar mig uppåt ;)


So wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Shadan

Sportjournalistiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik? Iiiiiiiiiiiiiiiiiih, håller tummarna!!! Lycka till!

2009-09-18 @ 15:04:24
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0