EFTERLYST!

Asså det kan inte finnas någon som  älskar efterlyst lika mycket som jag (och min mamma)...
Vet inte vad grejen är egentligen om det är Hasse eller Leif eller alla bad guys men vi har följt efterlyst i alla år som en riktig familje tradition framför tv:n. Bäst är det när ett program är lika facinerande som idag med både det spektakulära (ja det tycker jag) rånet a lá Hollywood med helikopter å grejer, och mordet på den där tjejen som skulle gifta sig vars kille/sambo/almost to be husband ser ut som ett psyko..

Måste erkänna att jag kännde lite glädje över rånet när jag fick höra om det..sjukt grymt ju..ja ja jag vet ett rån är ett rån de bröt mot lagen och allt sånt där hahahaha... whatever.. grymt iaf! jag börjar allvarligt misstänka att jag måste vart kriminell i mitt förra liv tänker inte säga mer ifall Leif läser min blogg.. :P
Men allvarligt kan jag ha drabbats av stockholmssyndromet? jag tyckte ju även att det va synd när jag läste att dom hade några misstänkta och hoppades de fick med sig massor av pengar..


   

Måste bara klargöra en sak, med bad guys menar jag inte idioterna som skadar människor på något sätt!!!! sånna har jag absolut ingen respekt för.. så sätt dit alla jävlar!

Ring Efterlyst på nr: 08-702 00 90


 


Kommentarer
Postat av: joycea

aahahah din lilla blattebrud!

2009-09-24 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0