C.Ronaldo

Jag va så mot att big ego C.Ronaldo köptes av Real..avskydde tanken på att mitt lag skulle fläckas ner av en idiot

som han..Ja ja jag va ett fan i början av hans karriär då han precis kom till Unted, men vad hände efter EM??

hans miljoner tog över och han fastnade i kändisskapet..whatever säger jag nu! hans diva fasoner har jag ännu

inte sett något av, och efter att ha sett ett antal matcher kan jag nu erkänna att han passar jävlit bra i mitt lag!

han bara växer och växer för varje match..verry good ronaldo..



Kommentarer
Postat av: Shadan

Hahaha! Jag veeet! Jag hittade dig :) Smart va? :)



Blogga på! Det är kul att läsa! Få Joyce att blogga oxå! Puss

2009-09-16 @ 13:08:48
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0