blivande bonde - mamma pappa barn, inte mamma pappa barn, knullkompis..

okej fan vad skönt, okej nu jävlar..tycker lite synd om mina pappersdagböcker från en ung alex som inte har en chans mot  dagens teknologi, but what to do, Im a follower... 

oj började fel!

okej alla mina fans (joyce) hahah..

börjar om igen!

....okej, har funderat massor den senaste tiden..behöver inte gå in så mycket på exakt vad jag tänkt över (kommer säkert upp senare). Satt med mina vänner idag och klagade över allt möjligt och kom fram till att jag lever i fel tid!!! jag hör fan hemma i typ 40-50 talet...mina värderingar stämmer inte överens med storstadsmänniskors väderingar, nej nej jag pratar naturligtvis itne om alla men många.. man hör folk som ursäkta språket knullar runt, en kille dejtar din kompis och efter 5 dejter avslöjar han att han har en tjej sedan 10 år tillbaks, men menar att det är första gången han gör nått sånnt här, fucking asshole, sånnt här får jag höra för ofta...och JA tjejer är likadana..men äääärligt...skabbiga as åk hem!

juste bonde grejen!  ja kom iaf fram till att jag borde flytta ut på landet, annorlunda värderingar? hoppas det! (hoppas på att det bara är et storstadssyndrom)

men okej landet kankse va att ta i, ni känner ju mig trots allt..men kankse till en mindre stad..jag tror ärligt jag borde testa på det en period...

mina teorier kanske visar sig vara helt fel men då får jag väl fly utomlands och bort från alla äckliga människor..


Dagens bästa citat (av min vän): Man vill ju ha mamma, pappa barn, inte mamma, pappa, barn, knullkompis..

Kalla mig gammalmodig, tråkig, living in the past men jag vet iaf vad jag vill ha! Villa, vovve, volvo...en riktig kärnfamilj a lá 40-talet.. inget jävla barnen den här helgen nästa helg hos pappan nej nej fick tillräckiligt av sånnt under min uppväxt..jag vill ha allt!

Kommentarer
Postat av: joyce

fin blogg du har bebe. kul att jag inspirerar thihihih!! ska läsa nogrant snart ska bara kolla vidare på en nyblogg fynd anagina.blogg.se

din är bättre så klart thihih men hon har roliga videon!

2009-09-15 @ 22:13:03
Postat av: joyce

du är värd allt, och lite till!!!

bästa texten jag läst på länge!! you go girl!!

2009-09-18 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0