Ut härifrån!

Satte på tv:n och vakna med the voice imorse..låg och halv sov och hörde när dom pratade om nått program som går idag på svt: Välkomna nästan allihopa heter det. Vet inte så mycket om innehållet bara att det ska handla om främlingsfientlighet basically..aja det va itne det jag tänke snacka om (har dock med det att göra). Iaf jag låg i sängen och sov och hann drömma lite till. Jag drömde att vi alla blattar tvingades dra "hem" till våra hemländer..jo faktiskt! en dröm straight from the 1940´s a lá andra världs kriget. jävligt skrämmande. Min dröm känndes så verklig och jag såg hur vi alla blattar stod på rad och sa hej då till varandra. Folk grät och jag såg mina vänner åka tillbaks till sina hem länder. Kännde i hjärtat när vi skiljdes åt. Alla åt varsitt håll. När jag sedan vaknade kunde jag inte låta bli att fortsätta tänka på det här. Tänk om det verkligen skulle ske... jo men jag vet nästan omöjligt eller? tänk bara om det nu skulle ske och vi alla av någon anledning skulle tvingas skiljas åt.. hur skulle våra liv se ut då? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0