Tisdags- morgon rutin..

Jag är 100% säker på att jag satte klockan (mobilen) på kl.07.00!! men av någon anledning vaknade jag kl 8.30 och tänkte: men oj har inte larmet ringt? jo det hade det säkert, bara att jag inte vaknat, eller stängt av det i sömnen..oh well inte hela världen har ju ingen direkt tid att passa...iaf vaknade 8.30 och såg att ajg hade fått ett mms, oh vad kul (min första tanke), såg att det va från min vän K (ååh kankse en bild på bebis tänte jag), jag öppnar mms:et och ser att det är en helt svart bild hahah ok jag förstår jag är först i kontaktlistan (händer hela tiden) man tror man är saknad men nej :(
Gick upp och satte på datorn och tv:n, tisdag morgon betyder nytt Gossip Girl avsnitt, så laddade ner det medans jag duscha..
Sen får jag höra till min stora förvåning (ja, jag blev fakt förvånad) att det snöat under morgonen WTF?!?!
MEN! jag tror allt har sin mening och jag har analyserat morgonen och kommit fram till att jag inte vaknat när larmet ringt för att jaginte skulle se att det snöa ute! yes someone is watching over me!!
Så istället för att vara helt deprimerad pga snön så har jag solen i ögonen (winnerbäck :P) och är på bra humör! Så nu har jag sett senaste Gossip Girl avsnittet och drar nu till skolan, redo med vantarna i väskan :P ...  

Kommentarer
Postat av: Pauly

Idag var iaf inte jag som råkade pocketdial dig. =)

2009-10-13 @ 14:44:19
Postat av: Z

haha, stackare!! jag ska skicka mms till dig, så du blir glad :)

2009-10-13 @ 22:35:51
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: alex

ja gör det! skulle bli så glad :)

2009-10-13 @ 22:45:04
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/
Postat av: Nyfiken i en strut

Du borde berätta mer om din menstruation

alltid mysigt att veta

2009-10-14 @ 14:22:02
Postat av: Mysigt

Tjena kexet

Men varför kom inte min kommentar in jag blir juu ledsen

men vi ses väl snart eller ses och ses du ser ju inte mig när du går hem men jag ser ser alltid:D

sov gott dröm sött om mig Kexet

2009-10-14 @ 21:44:52
Postat av: alex

hahaha nästa gång jag lovar ska berätta allt om mig!!

2009-10-15 @ 01:10:35
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/
Postat av: JOSSANKossan

HAHAHHA KExchoklad god och glad:) Har alex en stalker efter sig?

2009-10-15 @ 10:46:58
Postat av: alex

hahahah ja klart man har stalkers efter sig det kommer med kändisskapet..

2009-10-15 @ 12:46:36
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/
Postat av: Nyfiken i en strut

jag gillar inte bli kallad stalker alexandra om du kallar mig stalker så kommer jag lägga ner planerna på vår framtid tillsammans du driver mig till att göra nåt dumt

2009-10-15 @ 13:01:06
Postat av: alex

oj nu blir jag nyfiken, nått dumt? och vad skulle det vara?

2009-10-15 @ 13:05:08
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/
Postat av: Anonym

man lyckas väl alltid hitta nåt dumt

om inte jag får dig får ingen annan de:::::

2009-10-15 @ 22:20:31
Postat av: alex

typ döda mig? bring it on..du vet vart jag bor..jag har ju sagt bio på lördag? shit va svår du ska vara

2009-10-15 @ 23:05:43
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0