Sizzla Kalonji

YES YES Party people igår va det dax! Mr. Kalonji spelade på Götakällare och yes I was there!

Va där lite efter 10 och till min stora förvåning hade han redan börjat spela, WTF?!? när börjar en konsert den tiden den "ska"?? aja missade inte så mycket trots allt..crowded med people så jag som är så kort såg inte ett piss, ni vet hur det är man ser lite sen massa huvuden sen lite igen..MEN jag "hittade" bästa platsen på hela stället..det stod 3 killar på typ en liten scen eller vad man ska kalla det..en rund hög plattform där man hade utsikt över hela dansgolvet + scenen! nice..tog så klart tillfället i akt när en av killarna gick ner för att köpa öl..min kusin hjälpte mig att hoppade upp på "scenen" och jag stod där hela spelningen hahaha NIIICE!!! älskar det där att ha utsikt över allt och alla :D 



Jag hade inga direkta förväntningar på honom men jag blev glatt överaskad! (eller kanske länge sen jag va ute, haha) iaf grymt grym grymt kommer definitivt gå på hans nästa spelning i sverige! JAH BLESS!!

Blev inte jätte bra bilder eller videos, använde ju min mobil och när man står å dansar och försöker att inte ramla ner så blir det lite skakigt! deal with it, (I do!)





OKEJ så spelingen slutade vid halv 12? kännde av läget på stället ett tag men inget att vara kvar i typ..så vi drog därifrån, eller va på väg, tog ett tag då det, ja lyssna på det här! det va kö för att komma ut!  jag driver inte, kö för att få komma upp till garderoben hahah och alla va som djur! 


Äntligen ute och på väg till bilen ser vi en stor buss och typ 5 personer stå utanför, ni vet precis mittemot kyrkan, lite längre bort vid sushi stället precis vid göta källare..jepp går förbi och ser Sizzla stå där! WTF? jag blir lite så där nervös och ställer mig där och frågar the big guy next to him if I can take a picture, står kvar där lite eftersom att folk står och pratar.

The big guy says: yoou wanna take a picture? 

jag: yes..

han (the big guy): its okey, go on..

jag: but im shy..

han: its okey go on och klappar mig på axeln..

han: somone (pekar på mitt sällskap) take a picture for the girl..

jag: okey okey :) I just have to take off my hat. (hade mössa på mig)

jag ställer mig brevid Sizzla och han ler och säger: come come..

vi står och posar och småpratar ett tag,

sen säger han (Sizzla).. okey I have to go now, jah bless..

han (sizzla) byter några avslutande fraser med sällskapet...

jag: thank you thank you, good music..

han tar min hand med båda händerna och säger: jah bless jah bless..

sen hoppar han in i taxin som står och väntar på honom.. jävligt trevlig man det där! känndes jävligt dow to earth, trots det lilla jag hann prata med honom hahha..

Bilden blev inte bra tyvärr...mobil kamera, black jamaican, night, black bus in the back, and he was wearing a black jacket.. så resultatet blev: en kass bild..men jag har bildbevis :)


Kommentarer
Postat av: j

girl you are blessed now.

2009-10-23 @ 16:28:56
Postat av: Shadan

Hahahahaha, vem är han? Känd?

2009-10-24 @ 09:45:03
URL: http://shadan.blogg.se/
Postat av: alex

haha ja det kan man väsga

2009-10-25 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0