MMA

Hello Party People!

Guess what? jag ville inte berätta nått innan ifall jag skulle ångra mig å gå hem igen på vägen dit.

Jag körde mitt första mma-pass ( mixed martial arts) en kampsport där man tränar sparkar, slag och kast. Det va skit kul men så jävla jobbigt, jag har ont i hela krppen och mina knogar är såriga. Lite läskigt va det att bli nerkastad i golvet men man lär sig tekniken. Ska bli kul att se hur länge jag pallar träna :D ...länge hoppas jag, annars går jag över till thai boxning eller kickboxning :)   Big talk no game? not anymore ....Join me!


Kommentarer
Postat av: Shadan

Tuuuuuuuuuuuuung du är!!!

2009-10-09 @ 17:49:31
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0