Köttmarknad

SKOLAN = KÖTTMARKNAD
GYMMET= KÖTTMARKNAD

De två största köttmarknaderna förutom the obvious (dansgolvet, baren, utestället) är garanterat skolan och gymmet. Jag har gjort mina observationer en tid och kan nu konstatera att dessa två "mötesplatser" eller snarare samhällskonstruktioner för "personlig utveckling" skriker köttmarknad. Ett överflöd eller bättre formlerat som en ATTACK av: kolla på mig, kom å ta mig, ja vill ha dig, du vill ha mig, ska vi gå hem till mig, uft sexiii - blickar utbytts av båda könen i ett desperat, ja ett desperat försök till en stunds? umgänge. För jag tvivlar starkt på att man hittar den "rätta" i sånna miljöer. Du hittar inte den rätta på nått ute ställe! nej nej sånnt händer inte, det har man ju fått höra och upplevt i all evighet (sen man började gå ut). MEN jag tror på allvar jag har lika stor chans att hitta Mr. right ute, inne, skolan, gymmet, för alla dessa (om inte fler) ställen omges av samma sorts människor. Det gäller att lyckas hitta dem röda godisarna i Gott och Blandat påsen. Det finns inte många och dem tar oftast slut fortast men det är tur att vi alla inte har samma favoriter i påsen, If you know what I mean...

Så min slutsats är att jag är blind, ja blind när jag gymmar är i skolan går ut, men har ögnen öppna för dem röda godisarna. För ja, jag kan hitta dem överallt, vare sig det är ute, på dansgolvet, genom en kompis, skolan eller gymmet. När det är dax att hitta den röda så gör man väl det. Annars får man ringa företaget som äger Gott och Blandat och reklamera. (Det fanns inte en enda röd i påsen) buhu bättre lycka nästa gång...

And I´m Out.. 

Kommentarer
Postat av: joyce

jag ääääälskar dom svarta med hål i!!!! hatar alla andra. usch och urk.

2009-10-06 @ 19:37:21
Postat av: alex

hahah bra att vi inte har samma smak ;)

2009-10-08 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0