Disney

Jag har verkligen väntat på en äkta Disney film! hur länge sen va det man såg en riktig Disney film på bio? typ 15 år sen? och nej jag menar inte dem där 2000-talet filmerna a lá Wall-E , jag menar klassiker som Aldaddin, Lilla sjöjungrfrun, Lejon Kungen osv.. Jag vet att min ålder kan ha med saken att göra att jag inte uppskattar dagens filmer. Jag växte upp med dem gamla filmerna men jag blir aldrig för gammal för Disney filmer, och kan ärligt säga att dem inte håller samma klass idag som dem gjorde då!!

Får se om Senaste Disney filmen håller samma gamla Disney-klass...

 

Kommentarer
Postat av: Shadan

Fan, först trodde jag att det skulle vara en riktig prinsessfilm, men dom är fucking djuuuuuuur hela filmen! oooooh, vill bara ha människor, och djur som biroller, itne huvudrolller!!!!!!!!!! aaaaarggggggggghhhhhh

2009-10-09 @ 17:53:16
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0