Antastad på tuben.. Fy fan vilka ä

0-674098cdee55eaf9089ba01ab6d99361.png

Kolla varifrån!

Antastad på tuben.. Fy fan vilka äckliga desperata sjuka människor det finns. Utnyttjar situationer då det är mycket folk och tror de kan ta på tjejer hur som helst.. Jag blev så chockad när jag kände en hand grab my ass, tog nån sekund innan jag fattade vad som hänt och fick då inte fram ett ord. Fy fan vad jag ångrar mig. Jag som brukar skälla på dom som tagit på mig (inte hänt så ofta). Men jag får psykos när det har hänt! Usch Usch Usch hoppas han inte har det som en vana.. Hoppas han får spö! Jag hoppas verkligen han försöker igen för då jävlar är jag redo för attack! En rak höger och sen en uppercut..


Kommentarer
Postat av: dille

abooo alex, nästa gång ska du vara redo att slå ner äcklet!

2009-10-04 @ 12:44:24
URL: http://takingoveryourmind.blogspot.com
Postat av: alex

klart som fan jag måste börja på nån kampsport!! måste kunna försvara mig själv..ord ger ingen effekt...they have to learn the hard way, blod och tårar!

2009-10-04 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0