Dream on

De dagarna jag vaknar och kommer ihåg vad jag har drömt kan jag inte låta bli att skratta och tänka, fan vilken jävla fantasi jag har.

Så var fallet även idag, vaknade och tänkte tillbaks på allt jag drömt och började genast asgarva. jepp jag låg i sängen och asgarva. 

Det första jag kom ihåg va att en arg och farlig P.diddy jagade mig och skulle slå mig runt hela fridhemsplan ni vet vid rålis hela vägen runt kungsholmen. Det va sommar och jag va ute och sprang samtidigt som jag och mina vänner va hemma hos en annan kompis. Jag sprang alltså runt stan med en P.diddy efter mig som skulle slå ijäl mig (jag har ingen aning om varför). Iaf det här fortsatte ett tag tills jag och flera vänner va fast i ett rum med puffy..

sen det jag nog skrattade mest av var nästa dröm. Jag va med i Idol och hade värsta snygga outfiten och skulle upp på scen för att sjunga.. jag stod där precis bakom scenen och såg juryn och va skit nervös. Jag stod där och hörde hur låten började spelas och alla försökte putta ut mig på scenen, men jag hade panik för jag kunde inte komma ihåg texten.

Jag står där med mikrofonen i handen och är skit snygg men försöker komma på vilken låt det är jag ska sjunga!

Låten börjar om på nytt och jag får fram de första orden och hela publiken jublar, de hör vilken låt det är och alla ställer sig upp och klappar..jag står där och kan inte texten men förösker så gått det går, men det spelar ingen roll för publiken är helt på min sida. Folk till och med börjar gråta, inte för min röst nej nej utan för mitt låtval.

ok låten är slut och jag blir totalt dissad av juryn, dock finns det en ny jurymedlemm som sitter och gråter, han är den enda som upskattat min "talang".

Ja ni kanske förstår varför ajg asgarvar varje gång jag kommer ihåg mina drömmar, det här är inte ens allt, men resten kan jag inte gå in på det är FÖR konstiga grejer som kan uppfattas som stötande, och lite weird-o varning på mig...

Låten jag sjöng:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0