Dålig vana...

stod i duschen och insåg att jag har en dålig vana! står och ska tvätta mitt hår, jag sträckte mig efter schampo och inser att jag har väldigt många olika flaskor att välja mellan! jag har inte insett det innan men nu slog det mig som en blixt. Jag har svårt att använda hela flaskan innna jag köper nytt, så då samlar ja på mig en massa schampoo, balsam, inpackning, ja allt möjligt..

 

Hittils är det normalt men sen tittar jag ner i golvet och får panik! vet inte vilken jag ska använda, AAAH...

Hemskt!! alla flaksor är typ halv fulla..men jag har bestämt mig för att använda allt innan jag köper nytt!! mitt nyårs löfte!!

...blev ju inte bättre när jag steg ur duschen och skulle fortsätta min hår "process" med en massa halvfulla produkter..öppnade baddrums skåpet och insåg att jag verkligen har ett PROBLEM!!!


Kommentarer
Postat av: Dlovan

Fifan! tänkte på samma sak för typ en månad sen! så nu har jag också slutat köpa schampo hahaha.

2009-11-18 @ 19:25:49
URL: http://takingoveryourmind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0