Asså O-M-G låt mig va!!

Har inte mått så jävla bra senaste två dagarna, så jag har vart tvungen att ringa en massa samtal. Finns fan (nästan) inget värre än när man mår skit eller är stressad och måste ringa ett samtal och man placeras i kö..

oh well det är ändå normalt att man får stå i telefon kö i typ en kvart. ja normalt och ganska ok när jag bodde hemma. men att ringa från mobil å vänta så länge är FUCKING PAIN!!

men det här "systemet" har "utvecklats" och gjorts mer effektivit? nja jag blir iaf mer frustrerad än att sitta i vanlig tel. kö..

 man ringer och måste gör en massa jävla val..tryck 1 om..tryck 2 om.. tryck 3 om..tryck 4 om.. vill du höra alla alternativ igen? tryck 0.. sen börjar hela grejen igen på engelska..MEN ASSÅ KOM IGEEEEEN!!!..

när  jag äntligen hittat knappen som passar bäst till mitt ärende tvingas jag knappa in mitt person nr, telefon nr osv, känns som om det skulle gå mycket snabbare att bara få prata med en människa..

eller det värsta av dom alla!!!!

Man måste tala in ett medelande, FY FAN dom hör ju ändå aldrig vad man säger!!

Det värsta än när man ringer till SL-rese planeraren..

tala in vart du vill åka från:  - ehm T-centralen

sa du: Södertälje...

- nej T-centralen!!

sa du: Tensta

NEEEEEEJ T-CENTRALEEEEN!!

Jag vet inte varför men jag får alltid värsta skratt anfallet när jag ska tala in ett medelande..säger vad det gäller och vet aldrig hur jag ska avsluta, typ okej hej då, tack hej då, ha en bra dag, hörs sen, eller bara lägga på?

Kommentarer
Postat av: Shadan

Haha, jag har telefonfobi, forsoker gora det mesta pa internet, riktigt lame. Annars ber jag pappa ringa, eller Rewend, hahaha! :(

2009-11-25 @ 15:41:56
Postat av: alex

hahaha jag veeeet, jag har det interycket av dig :P

2009-11-25 @ 16:03:49
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0