Tack damen!

Stod å la mina varor på bandet vid kassan och väntade på kassörskan skulle säga: är det bra så?
väldigt fokuserad på mina varor och tanken på att komma hem snabbt eftersom att hungern snart tagit över mitt liv, står jag där å väntar..
"störs" av damen (obs! damen inte kärringen) bakom som frågar mig: är den här din å pekar på min käraste ägodel: min Ipod!
Det tar mig ett par sekunder att fatta att det är min ipod hon har i handen..ååh tack tack ja det är min, säger jag..jag hade tydligen tappade den från min jackfick in i korgen, va fan liksom: skärpning alex..tänk om damen inte hade sett den då hade jag vart en Ipod fatigare å ja mitt liv hade vart förstört..jag går inte hemifrån utan min musik! NEVER!! glömmer hellre mobilen än min Ipod...så tack igen kära dam som räddade min vardag! ser ni det finns snälla människor! :)

Kommentarer
Postat av: dille

Wooow the lady was an angel :)

2009-12-07 @ 20:17:26
URL: http://takingoveryourmind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0