Looking good Mr.Lautner

Mmm efter första Twilight filmen var jag fast! het het het..visst killen har långt hår i filmerna men whatever!!! I andra klipper han sig tack och lov :)
Killen är såå min typ och jag visste att han va ung, men HALLÅ född 93 WTF??? fick en chock när jag såg det.. 17 år Lammkött big time haha.. Tror grejen är att han påminner mig så mycket om två personer!! jepp ni vet vilka jag pratar om ;)

 







Här i bilden till vänster påminner han om ja ni vet vem :)




Bilden här nere: Samma blick som mitt span hahaha..skit söt :)

 


Kommentarer
Postat av: Shadan

Cullen är mer min typ.....grrrrrrr!

2009-12-14 @ 12:10:59
URL: http://shadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0