Härligt härligt..

Är det inte härligt att vakna en vinterdag som denna?

Det är helg, vilket betyder sovmorgon, vaknar rejät utvilad och tittar ut å ser att det är ljust ute. Det snöar lite lätt och solen skiner lite genom molnen, underbart. Sätter på musik och lägger mig i sängen en stund igen och bara njuter av värmen under täcket. klockan blir 12 och jag känner magen kurra, okej dags för frukost! fixar en sån där helg-frukost vilket innebär en lite "lyxigare" frukost än vad jag brukar äta på vardagarna :)
Sätter mig i soffan framför tv för att äta och upptäcker att dem visar The Mighty Ducks på tv4 sport, asså ibland har man bara tur! det är liksom en jul-film, en film man ser varje år men tröttnar aldrig på dem...Jag har flera filmer som jag ser på varje år runt julen, har blivit tradition, hör till julen liksom...hittils har jag nu hunnit se hajen, ET, The mighty ducks..men har inte hunnit se scarface, som jag å min lillebror alltid kolla rpå juldagen medans vi äter en massa left overs haha, shrek har jag inte heller hunnit se och marry poppins eller sound of music, bummer får se om jag hinner..

(va fan, vet inte vad grejen är, jag kan inte ladda upp bilder, skit tråkigt ju!!!!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0